SAHABAT IKLAN MIX

Sunday, June 23, 2013

ORANG TOPUP KITA DAPAT DUIT

Nama: kufat
Email: nurnabila1997@gmail.com
Website/ Blog: http://bit.ly/18rvv9s
Tajuk Iklan: ORANG TOPUP KITA DAPAT DUIT
Teks Iklan: SALAM

Sebenarnya ,

Bila saya mengajak anda sertai bisnes ini,saya bukan mengajak anda sertai satu bisnes yang memerlukan anda mengeluarkan modal tambahan lagi.tak ada pun.Apa yang perlu anda keluarkan sama sahaja dengan apa yang anda belanjakan sekarang iaitu keluarkan duit untuk beli top up..Kalau anda tak sertai pun, anda tetap akan beli top up jugakan..

Sebenarnya ,

Bila saya mengajak anda sertai bisnes ini,saya bukan mengajak anda sertai satu bisnes yang perlu anda bersaing dengan lain lain syarikat...Kalau saya mengajak anda sertai bisnes untuk menjual produk kuruskan badan,berapa banyakkah syarikat yang perlu anda bersaing untuk memastikan jualan anda terhasil nanti.Kalau saya mengajak anda sertai bisnes untuk menjual produk kecantikkan,berapa banyakkah syarikat yang perlu anda bersaing
untuk memastikan jualan anda terhasil nanti..Percaya tak , sebenarnya bisnes SIMKAD TUNETALK TONEEXCEL ini tak ada satu pun pesaingnya dalam MALAYSIA..
Terangkan kepada saya satu simkad dari syarikat lain yang mampu berikan wang kepada anda dan memasukkan wang tersebut kedalam akaun bank anda..Tunjukkan kepada saya..Tiada bukan..yang mereka mampu hanyalah berikan sms percuma,call percuma..
Saya tanya anda,mahu wang atau mahu sms /call percuma?

Sebenarnya ,
Bila saya mengajak anda sertai bisnes ini,saya bukan mengajak anda sertai satu bisnes yang memerlukan meeting sana sini.Tak perlu itu semua kerana ianya sangat ringkas.Apa yang dimaksudkan dengan ringkas tu?ok..untuk mendaftar,hanya perlu sms sahaja.Untuk tahu selok belok perniagaan,hanya perlu baca website sahaja..Semuanya ada dalam website yang bakal anda dapat nanti bila join..Tak perlu meeting sebab syarikat tahu anda sangat sibuk untuk melayan meeting sana sini kan..!!!

Sebenarnya,
Bila saya mengajak anda sertai bisnes ini,saya bukan mengajak anda sertai satu bisnes yang memerlukan anda melakukan jualan berulang kali.anda hanya perlu jual sekali sahaja simkad kepada pelanggan anda ,lepas tu anda lihat,akaun bank anda akan dimasuki dengan duit bertaliarus..Ini adalah dari pengalaman saya sendiri..Saya sedang mengalaminya sekarang.Darimana duit tu?jawapannya ialah dari hasil top up mereka yang membeli simkad
dari anda tadi..anda tidak menjual top up tapi anda hanyalah menjual simkad sahaja.Top up akan mereka dapatkan dari kedai top up sahaja..Ianya amat mudah kan..Lain lain bisnes ada tak macam ni?tepuk dada tanya selera....

http://bit.ly/18rvv9s
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 210.186.123.74

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BANNER SAHABAT